告白經典歌曲《Because I love you》表達愛慕之情

被譽為英國新貓王的Shakin Stevens,在英國及歐洲都是家喻戶曉的超級巨星, 以演唱老式的Reckabilly為主。在1986年,Shakin Stevens以一首《Because I love you》,紅遍海內外。

在演繹這首歌時, Shakin Stevens一改昔日活蹦亂跳的演唱風格, 而是誠懇地唱出這首動聽情歌以至轟動了整個歐美,也擄獲了無數樂迷的心。時至今日,仍有許多年輕男女借這首歌表達彼此心中的愛慕之情。這首歌也是 Shakin Stevens最廣為人知的一首歌。

 

Because I love you<因為我愛你>》中英雙語歌詞:

If I got down on my knees and pleaded with you,

如果我跪下雙膝向你懇求

If I crossed a million oceans just to be with you,

如果我橫越億萬海洋只為與你相守

Would you ever let me down?

你究竟會不會拒絕我?

If I climbed the highest mountain just to hold you tight,

如果我攀上最高的山峰只為抱緊你

If I said that I would love you every single night,

如果我說我會愛你一生一世

Would you ever let me down?

你還會拒絕我嗎?

Well I’m sorry if it sounds kind of sad,

抱歉這些話聽起來有些傷感

Just that worried, so worried that you’ll let me down.

只是我擔心,很擔心擔心你會離我而去

Because I love you, love you,

因為我愛你愛你

Love you so don't let me down.

我愛你不要拒絕我好嗎?

If I swam the longest river just to call your name.

如果我遊過最長的河流只為了呼喚你的名字

If I said the way I feel for you would never change. ....

如果我說我愛你不變

Would you ever fool around?

你是否也會永遠只愛我一個?

Well I’m sorry if it sounds kind of bad,

如果這些話帶著憂鬱,真的抱歉

It’s just that I’m worried I’m so worried that you let me down.

只因為我擔心,很擔心擔心你會離我而去

Because I ……

因為我......

Love you Love you

愛你愛你

Well I’m sorry if it sounds kind of bad,

如果這些話帶著憂鬱,真的抱歉

Just that I’m worried I’m so worried that you let me down.

只因為我很擔心擔心你會離我而去

Because I love you, love you,

因為我愛你

I Love you love you, love you

我愛你愛你愛你

 

 

 

    全站熱搜









    離婚證人台北離婚證人新竹離婚證人彰化離婚證人高雄離婚見證人







    遺囑見證人結婚證人
    arrow
    arrow
      全站熱搜